סודות השיווק מפה לאוזן וגישות תמחור אופטימליות

כתבה של איגוד מקצועות העיסוי בישראל

ד״ר וילי אברהם מכהן כראש המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר. ד״ר אברהם הינו מומחה להתנהגות צרכנים והתנהגות תיירותית. מחקריו פורסמו בכתבי עת אקדמיים מובילים וגם בתקשורת המקומית והבינלאומית. ד״ר אברהם משמש כיועץ שיווקי לחברות ממגוון תחומים ותעשיות ומעניק הרצאות לקבוצות וארגונים בנושאים שונים כולל: שיווק ומיצוג עצמי, שיתופי פעולה כמנוף לפיתוח עסקי, תמחור אופטימלי של מוצרים ושירותים, ועוד.אש המחלקה לשיווק טכנולוגי ומאמן עיסקי

הרצאתו של ד”ר וילי אברהם מכנס האיגוד יוני 2024
החלק הראשון של ההרצאה התמקד באסטרטגיה מוכחת לצמיחה עסקית – שיווק מפה לאוזן ממומן (referral marketing program). המשתתפים נחשפו לטקטיקות וכלים ליישום האסטרטגיה. החלק השני חשף בפני המשתמשים מגוון אסטרטגיות תמחור כאשר המרצה נתן דוגמאות ליישום האסטרטגיות במצבים שונים ובתעשיות שונות.

שיתוף כתבה:
אודות הכותב/ת
תמונה של איגוד מקצועות העיסוי בישראל

איגוד מקצועות העיסוי בישראל

הרצאות נוספות באתר
קוביות שבצ-נא בצבע חום מסודרת באנגלית וכתוב "אני בוטח בך"

תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות

לאחרונה אושר בכנסת תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות (“התיקון לחוק”), התיקון לחוק מהווה שינוי מהותי בנוף הרגולטורי בישראל בכל הנוגע להגנה על פרטיותם של אנשים

פרטים נוספים

חיפוש באתר

השאירו פרטים על מנת להצטרף ולהתנדב באיגוד

צריך לחדש ביטוח מקצועי? ירון נאמן.... המלצת הביטוח של האיגוד.... פרטים בהטבות ביטוח לחברי האיגוד
דילוג לתוכן